onsdag den 5. november 2014

En lækker nyhed

Vi har i dag fået en lækker nyhed i shoppen til de små piger. En sej oversize trøje der er lidt længere bagtil, perfekt til at par leggings, feks som på billedet et par leggings med opsmøg i jeans look.

Trøjen er kommet til, for det første fordi jeg vildt gerne ville have en til mig selv, og så fordi mit mindste barn i den grad mangler tøj. Hun er 4 år og der er i den grad knald på hele tiden. Hun ELSKER Jake og piraterne og Lynet McQueen. Hun er begyndt at gerne ville have kjole på en gang imellem, at være klædt ud som pige som hun selv udtrykker det, men det genere hende når hun skal kravle højt op og løber stærkt, og som regl har hun bukser og en trøje på. Men jeg tænkte at et par bløde leggings der giver total bevægelsesfrihed og en trøje der lugter lidt af kjole, ja det må da være et hit.
Hun er vild med de her hvaler og så blev det med neon pink kanter så den er en smule mere piget, så må vi se hvad hun siger.

Trøjen koster 189 kr og kan selvfølgelig syes i alle de forskellige designs vi har i shoppen, du vælger selv. Pasformen er rigtig god og det er absolut ikke den sidste mine egne piger skal have. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar